Sommerkampagne for eReolen Go
Børnene i fokus
Denne sommer gøres en ekstra indsats for at få børnene - og deres forældre - til at få øjnene op for eReolen Go og de digitale bøger.
Bureauet Hello Monday har kreeret en legende, farverig og iøjnefaldende kampagne med både stillestående grafik og video, der gør sig godt på både storskærme, hjemmesider, sociale medier og tryk.
Lanceringsdato
Fra d. 5. juni kan I downloade både video og grafisk materiale til fri afbenyttelse.
Find det her: https://ereolen.dk/content/info-og-materiale-til-bibliotekerne
Ved spørgsmål ang. kampagnen eller ønsker om specifikke formater kontaktes Anne Helmig på hanw@aarhus.dk
Til de voksne: formidling af eReolen
Ønsker I at gøre jeres voksne brugere opmærksomme på, at de kan læse og lytte på eReolen, anbefaler vi, at I bruger de flotte kampagnematerialer fra sidste sommer.
Disse findes her: https://ereolen.dk/node/1788
Den gamle eReolen Go-app lukker
eReolen Go lancerede i starten af maj en ny app. Den gamle eReolen Go-app lukkes derfor ned medio juni, og kan derefter ikke længere benyttes.