Gå til hovedindhold
eReolen Global

eReolen Global kampagne 2017

eReolen Global kampagne 
Centralbibliotekerne og eReolen har haft travlt med at indkøbe en masse nye titler op til Global kampagnen, som vil køre henover sommeren. Det betyder, at vi kan tilbyde nye materialer, der kommer til at udvide kataloget og tilbuddet betragteligt.

eReolen kører kampagne for eReolen Global henover sommeren, og i den forbindelse kan bibliotekerne hente grafisk materiale for kampagnen i eReolens footer under ”Presse” og ”eReolen Global”. Der er udviklet 2 motiver til kampagnen – 1 med engelsk tekst og 1 med dansk tekst.

I løbet af sommeren bliver eReolen Global kampagnen formidlet gennem nyheder med læseinspiration og anbefalinger af de nye titler på eReolens hjemmeside og Facebook-side. På eReolenglobal.dk formidles de nye titler gennem karruseller.

Der bliver annonceret eksternt for eReolen Global via Facebook-annonceringer og gennem Google Adwords med annoncer, der henvender sig til de udvalgte potentielle nye brugere i målgruppen, der leder efter inspiration til læsning og lytning i ferien. Formålet med annonceringen er at informere nye brugere i målgruppen om tilbuddet om e-bøger og lydbøger på engelsk fra bibliotekerne.